.:: E7na Site . . For All E7naweya ::.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.:: E7na Site . . For All E7naweya ::.

Come To Be You
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

 

 بورصة المنتدى

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
carameLLa
إحناوى تمام
carameLLa

انثى
عدد الرسائل : 291
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالجمعة سبتمبر 21, 2007 9:07 pm

الميزانيه عباره عن 100 جنيه مصرى تم وضعها في بورصة المنتدى للمضاربه عليها من قبل الشباب والبنات

طريقة البورصه :


الشباب عليهم ان يرفعوا هذه الميزانيه الى 200
بشرط ان تكون المزايده على التسلسل مع اخر رقم وصلت اليه المضاربه

>>>>>>>

والبنات هيحاولن تخفيض الميزانية من أجل أن يصبح الشباب على الصفر

الشباب عليهم رفعها الى 200
^
^
^
(((( ميزانية البدايه 100 )))
V
V
V
البنات يحاولن تخفيضها الى 0(الصفر)

ملاحظه :


المزايده او التخفيض تكون من ( اخر رقم وصلت له البورصه )
مثلاً 100 الشباب يرفعون 101 ... تأتي بنت وتخفض 100 ... بنت اخرى 99 ... شاب يرفع 100

**لايحق للعضو مشاركتين متتاليه الا بعد رد عضو اخر

لعبه حلوووووه وفيها حماس ..
ياترى لمن تكون الغلبه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يلا عايزين نشوف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bosy
مشرفة قسم همس الأحبة
bosy

انثى
عدد الرسائل : 520
العمر : 28
البلد : مع احلى احناويه
العمل/الترفيه : احنا ورانا غير الدراسه
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالسبت سبتمبر 22, 2007 12:25 am

يا بنتى الغلبه لينا طبعا احنا لازم كل مره نعمل فى الاولاد كده هههههههههههه


99 99 99 99 99 99
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
mero4ever99
إحناوى جدير بالإحناوية
mero4ever99

ذكر
عدد الرسائل : 329
تاريخ التسجيل : 19/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالسبت سبتمبر 22, 2007 1:02 pm

الولاد دايما هايفوزوا

100
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
carameLLa
إحناوى تمام
carameLLa

انثى
عدد الرسائل : 291
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالسبت سبتمبر 22, 2007 6:08 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا


99
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bosy
مشرفة قسم همس الأحبة
bosy

انثى
عدد الرسائل : 520
العمر : 28
البلد : مع احلى احناويه
العمل/الترفيه : احنا ورانا غير الدراسه
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 3:02 am

98 98 98 98 98


ولاد مين احنا مفيش حد يقدر يكسبنا ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
Admin
*¤!||!¤*((مؤسس الإحناوية))*¤!||!¤*
*¤!||!¤*((مؤسس الإحناوية))*¤!||!¤*
Admin

ذكر
عدد الرسائل : 279
العمر : 34
العمل/الترفيه : مطور بيانات و صحفى
تاريخ التسجيل : 17/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 3:50 am

و نقول

99

99

99

99

و ابقوا قابلونا بقىىىىىىىى

_________________
.:: Try To Find YourSelf Now ,, or Lose Yours For Ever ::.

بورصة المنتدى Indexbi5

بورصة المنتدى Pur00e9ac4320106a47
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://e7na.jordanforum.net
carameLLa
إحناوى تمام
carameLLa

انثى
عدد الرسائل : 291
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 6:36 pm

هع هع هع هع



98
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sweet_monmon
إحناوى جدير بالإحناوية
sweet_monmon

انثى
عدد الرسائل : 431
العمر : 28
البلد : now at kuwait
العمل/الترفيه : studing
تاريخ التسجيل : 19/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 8:42 pm

لا طبعا مفيش حد يهزم البنات

97
97
97
97
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
som3a
إحناوى لسه جديد
som3a

ذكر
عدد الرسائل : 29
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 9:25 pm

98 98 98



الله يرحم Razz:P وعلى راي المثل " ان كنت ناسي افكرك " scratch
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
carameLLa
إحناوى تمام
carameLLa

انثى
عدد الرسائل : 291
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 9:32 pm

98


.....................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
som3a
إحناوى لسه جديد
som3a

ذكر
عدد الرسائل : 29
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 9:39 pm

99
99
99
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
carameLLa
إحناوى تمام
carameLLa

انثى
عدد الرسائل : 291
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 9:44 pm

98
*******************
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
som3a
إحناوى لسه جديد
som3a

ذكر
عدد الرسائل : 29
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 9:50 pm

99 Razz:P:P
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bosy
مشرفة قسم همس الأحبة
bosy

انثى
عدد الرسائل : 520
العمر : 28
البلد : مع احلى احناويه
العمل/الترفيه : احنا ورانا غير الدراسه
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأحد سبتمبر 23, 2007 10:58 pm

98 98 98 98 98 98 98

احنا الاصل يا سمعه Razz Razz Razz Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
mero4ever99
إحناوى جدير بالإحناوية
mero4ever99

ذكر
عدد الرسائل : 329
تاريخ التسجيل : 19/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالإثنين سبتمبر 24, 2007 5:22 pm

لا طبعا احنا الأصل Razz Razz

99
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
carameLLa
إحناوى تمام
carameLLa

انثى
عدد الرسائل : 291
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالإثنين سبتمبر 24, 2007 8:02 pm

98


*************************
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sweet_monmon
إحناوى جدير بالإحناوية
sweet_monmon

انثى
عدد الرسائل : 431
العمر : 28
البلد : now at kuwait
العمل/الترفيه : studing
تاريخ التسجيل : 19/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالإثنين سبتمبر 24, 2007 10:46 pm

97
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
Admin
*¤!||!¤*((مؤسس الإحناوية))*¤!||!¤*
*¤!||!¤*((مؤسس الإحناوية))*¤!||!¤*
Admin

ذكر
عدد الرسائل : 279
العمر : 34
العمل/الترفيه : مطور بيانات و صحفى
تاريخ التسجيل : 17/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 3:41 am

98

98

98

98

_________________
.:: Try To Find YourSelf Now ,, or Lose Yours For Ever ::.

بورصة المنتدى Indexbi5

بورصة المنتدى Pur00e9ac4320106a47
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://e7na.jordanforum.net
عبقرينو
إحناوى شغال


ذكر
عدد الرسائل : 59
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 23/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 1:27 pm

99 99 99 99 99 99 99 99 99
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
mero4ever99
إحناوى جدير بالإحناوية
mero4ever99

ذكر
عدد الرسائل : 329
تاريخ التسجيل : 19/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 5:37 pm

100
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
delpiero
إحناوى شايف شغلة
delpiero

ذكر
عدد الرسائل : 145
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 6:19 pm

da a7na kda msh hn5ls


101 101 101


عدل سابقا من قبل في الخميس سبتمبر 27, 2007 11:52 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ay-7aga-zay-som3a.com
bosy
مشرفة قسم همس الأحبة
bosy

انثى
عدد الرسائل : 520
العمر : 28
البلد : مع احلى احناويه
العمل/الترفيه : احنا ورانا غير الدراسه
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 11:37 pm

يا بنات شدو حيلكم والنبى


99 99 99 99 99


وراك حاجه يا delpiro اصل الموضوع لسه طوييييييييييييل هههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
mero4ever99
إحناوى جدير بالإحناوية
mero4ever99

ذكر
عدد الرسائل : 329
تاريخ التسجيل : 19/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأربعاء سبتمبر 26, 2007 5:15 pm

100
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bosy
مشرفة قسم همس الأحبة
bosy

انثى
عدد الرسائل : 520
العمر : 28
البلد : مع احلى احناويه
العمل/الترفيه : احنا ورانا غير الدراسه
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالأربعاء سبتمبر 26, 2007 11:19 pm

احنا هنلعب مع بعض ولا ايه Evil or Very Mad Evil or Very Mad


ههههههههههههههههههههههه

99 99 99 99 99 99
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.e7na.jordanforum.net
carameLLa
إحناوى تمام
carameLLa

انثى
عدد الرسائل : 291
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

بورصة المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: بورصة المنتدى   بورصة المنتدى Emptyالخميس سبتمبر 27, 2007 2:35 am

ههههههههههههههههههههه


أنا كدة إبتديت اتخنق

هما هما نفس الرقمين



98
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بورصة المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.:: E7na Site . . For All E7naweya ::. :: ساحة الترفيه :: العاب الإحناوية-
انتقل الى: